Kontakta oss eller bli kontaktad

Kontaktinformation

Support/felanmälan service

Tel: 08-528 096 00 (Stockholm)

Tel: 0771-18 88 08 (Övriga Sverige)

Mail: service AT dsolution DOT se

Beställning av förbrukningsmaterial för serviceavtalskunder

Tel: 08-528 096 00 (Stockholm)

Tel: 0771-17 88 08 (Övriga Sverige)

Beställning av kontorsmaterial och övrig förbrukning

Tel: 08-528 096 00

Mail: order AT dsolution DOT se

www.dsolution.kontorsbutik.se

DSolution Group AB

Drivhjulsvägen 26
126 30 Hägersten
Tel: 08-528 096 00
Fax: 08-528 096 01
info AT dsolution DOT se
Hitta oss på Google Maps

Kontaktinformation Östergötland

Beställning av förbrukningsmaterial serviceavtalskunder

Tel: 013-465 34 40

Beställning av förbrukningsmaterial

Tel: 013-465 34 40
forbrukning AT xerox-partner DOT com

Felanmälan service

Tel: 013-465 34 40

DSolution Östergötland AB

Vigfastg. 6
582 78 Linköping
Tel: 013-465 34 40
Fax: 013-31 28 00
Norrköping: 011-400 13 54
info AT xerox-partner DOT com
Hitta oss på Google Maps

Adminstrativ koordinator

Administrativ koordinator

1 plats.
DSolution AB tillhör en rikstäckande kedja av företag och personer med hög kompetens och ekonomiskt tänkande som är Xerox primära återförsäljare. Idag är denna säljkanal etablerad som Xerox största och 600 företag av varierande storlekar sysselsätter idag mer än 6 000 personer inom sälj & support. DSolution AB startade 2005 och har på endast några år blivit Xerox mest framgångsrikaste återförsäljare och är numera störst i Norden på Xeroxproduktet. Företagets huvudfokus är att leverera den bästa lösningen gällande dokumenthantering, kontorsmaterial, fika & pauslösningar, IT, konferenssystem samt telefoni.

Som anställd på DSolution AB har du goda möjligheter att avancera inom företaget då vi ständigt är i ett expansivt skede.

Som administrativ koordinator sitter du inne i nya och fräscha lokaler omgiven av unga, trevliga och drivna kollegor!

Arbetsuppgifter:
Tjänsten är en kombination av receptionist, administration och ekonomigöromål. Du har en central roll och dina arbetsuppgifter består bl a av att:

Ekonomi
– hantera företagets löpande kontering av fakturor
– ta in kundfodringar, följa upp betalningar
– avstämning och betalning av inkommande fakturor

Administratör
– ansvara för att säljarens ordrar bokförs och registreras
– ansvara för företagets backofficeavdelning
– beställningar hos våra leverantörer
– följa upp och planera leveranser/installationer
– hantering av serviceavtal mot Xerox och våra kunder
– posthantering och fakturering
– arkivering
– ta hand om inkommande samt utgående samtal från/till kunder, leverantörer

Egenskaper som noggrannhet och analytisk förmåga är ett krav, du har förmåga att hantera hög arbetsbelastning i perioder och du är lyhörd för organisationens behov samtidigt som du kan arbeta självständigt och fatta självständiga beslut. Det är ett väldigt stort plus om du har dokumenterad erfarenhet från liknande typ av arbete i ett företag som verkar i samma bransch.

Vi tror du är en positiv person med mycket driv och stark vilja. Du trivs i högt tempo och stressar inte upp dig när det är mycket att göra. Du är flexibel då arbetsuppgifterna är väldigt varierande och har en ständig vilja att utveckla dig själv samt ditt arbetssätt och är mån om att alltid sträva efter bästa resultat.

Då daglig kontakt med våra kunder är en stor del av arbetet är det viktigt att du är socialt begåvad och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi fäster extrem vikt vid att alltid göra det lilla extra för våra kunder så du måste kunna leverera service i världsklass.

Kontaktpersoner
Fredrik Lindström, 0852809600 Växel, 0707755450, fredrik.lindstrom@dsolution.se, VD

Ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående.
Sista ansökningsdag 150301
Ange referensnummer: 00120420
Vi tar emot ansökan via epost: arbetsansokan@dsolution.se