Kontakta oss eller bli kontaktad

Kontaktinformation

Support/felanmälan service

Tel: 08-528 096 00 (Stockholm)

Tel: 0771-18 88 08 (Övriga Sverige)

Mail: service AT dsolution DOT se

Beställning av förbrukningsmaterial för serviceavtalskunder

Tel: 08-528 096 00 (Stockholm)

Tel: 0771-17 88 08 (Övriga Sverige)

Beställning av kontorsmaterial och övrig förbrukning

Tel: 08-528 096 00

Mail: order AT dsolution DOT se

www.dsolution.kontorsbutik.se

DSolution Group AB

Drivhjulsvägen 26
126 30 Hägersten
Tel: 08-528 096 00
Fax: 08-528 096 01
info AT dsolution DOT se
Hitta oss på Google Maps

Kontaktinformation Östergötland

Beställning av förbrukningsmaterial serviceavtalskunder

Tel: 013-465 34 40

Beställning av förbrukningsmaterial

Tel: 013-465 34 40
forbrukning AT xerox-partner DOT com

Felanmälan service

Tel: 013-465 34 40

DSolution Östergötland AB

Vigfastg. 6
582 78 Linköping
Tel: 013-465 34 40
Fax: 013-31 28 00
Norrköping: 011-400 13 54
info AT xerox-partner DOT com
Hitta oss på Google Maps

Supporttekniker copy/print

Vi söker ytterligare 3st erfarna, handlingskraftiga och teknikintresserade personer till tjänsten som supporttekniker av skrivare/kopieringsmaskiner.


DSolution tillhör en rikstäckande kedja av företag och personer med hög kompetens och ekonomiskt tänkande som är Xerox primära återförsäljare. DSolution är idag Xerox mest framgångsrika och största återförsäljare i Norden. Företagets huvudfokus är att leverera den bästa lösningen gällande dokumenthantering såsom utskrift, kopiering, skanning, fax och mjukvaror. Som anställd på DSolution AB har du goda möjligheter att avancera inom företaget.

Som installatör/tekniker är du givetvis ute mycket hos kund men när du väl är inne sitter du i nya och fräscha lokaler omgiven av trevliga och drivna kollegor!

Arbetsbeskrivning:
Arbetet som supporttekniker innebär att du utför service och underhåll på plats hos kunden samt telefonsupport. Du kommer till en början att hjälpa befintliga tekniker samt stötta dem i sitt dagliga arbete, detta för att du skall få en stabil kunskapsgrund och snabbt bli självgående. Du ansvarar för att våra kunder blir nöjda med de tjänster de köper från oss, vilket gör att en hög servicekänsla är viktigt. DSolution skall ge våra kunder branschens bästa service och din roll är extremt viktig i detta.

Arbetsuppgifter:
– Reparation/installation/driftsättning/konfigurering av kopiering/skrivare
– Support på plats hos kund samt via telefon
– Enklare användarutbildning
– Dokumentera och avrapportera uppdrag

Kompetenskrav:
– Minst 4 års dokumenterad erfarenhet av service/driftsättning av copy/print
– Hög IT kompetens inom nätverk
– Hög teknisk/mekanisk kompetens
– B körkort
– Kunskap om safecom, färgstyrning och mac är en fördel

Som person är du:
– Glad, positiv och driven
– Flexibel, då du arbetar på olika platser från dag till dag
– Arbetsvillig och trivs med att leverera kundservice i världsklass
– Teknikintresserad
– Noggrann
– Effektiv
– Kunskapstörstande
– Lättlärd
– Pedagogisk
– Stresstålig

Vi erbjuder dig:
– ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter till utveckling och påverkan.
– enorma utvecklingsmöjligheter då vi expanderar kraftigt.
– löpande utbildning träning för att du skall lyckas i din roll som supporttekniker
– och sist men inte minst: trivsel på jobbet i ett proffsigt team som gör många roliga aktiviteter tillsammans.

Dina kollegor har gjort DSolution till Xerox största återförsäljare så du kommer att ingå i ett starkt och kompetent team!