DSolution

Telefoni

Flexibla och kundanpassade lösningar inom företagstelefoni för stora som små företag

Flexibla och kundanpassade lösningar inom företagstelefoni för stora som små företag

DSolution är en oberoende leverantör av företagstelefoni, mobilabonnemang och mobila telefonväxlar för företag. Det innebär att vi helt och hållet kan anpassa vårt erbjudande av driftsäkra telefonilösningar för företag, tex. En mobil telefonväxel, för att det ska matcha era behov så bra som möjligt. Oavsett vilken operatör ni använder idag, eller vill använda framöver, så har vi en lösning som passar ditt företag.

Mobil telefonväxel för företag

Vi utgår från Stockholm och Linköping men hjälper kunder över hela landet. Att vi är operatörsoberoende gör också att vi alltid kan erbjuda en mobil telefonväxel och abonnemang som passar ert företag bäst. I många fall kan vi addera en ny mobil telefonväxel utan att ni måste byta abonnemang (om ni är nöjda med ert nuvarande).

Tekniken inom mobila telefonväxlar har förändrats på kort tid, det finns numera många smarta funktioner för företag, men vi är alltid uppdaterade med de senaste kunskaperna och vi visar er vad som är möjligt.

I våra avtal inom företagstelefoni ingår installation, utbildning, service, uppgraderingar och support om ni så önskar. Oavsett var i Sverige ni befinner er kan vi leverera den lösning ni behöver, vi finns alltid nära i Stockholm och Linköping. Ta del av våra smarta lösningar inom företagstelefoni, du kommer inte bli besviken!

VI VILL GÄRNA TRÄFFA DIG

    Telefonilösningar, molnväxlar och abonnemang

    Molnväxel

    En telefonväxel kan göra så mycket. Koppla samtal, hantera samtalsgrupper, skapa svarsslingor och ha dina kollegors telefonnummer ett knapptryck bort. Allt lättillgängligt i en app i din mobil. Öka er kundnöjdhet med en bra växellösning för företag.

    Kontakta oss

    Abonnemang

    Dina kollegor använder inte sina mobiler på samma sätt, därför hjälper vi er att sätta upp ett kostnadseffektivt paket med abonnemang med tex. olika surf. Vi är leverantörsoberoende när det gäller abonnemang.

    Jag vill jämföra mina abonnemang

    Telefoner & hårdvara

    Använder ni Android eller iPhone telefoner? Vi tycker att användaren ska få välja själv och kan köpa in och supportera båda alternativen. Självklart erbjuder vi hörlurar och headset anpassade efter vad du arbetar med.

    Kontakta oss

    Mobilapp

    Ha hela kontoret direkt i fickan med smarta lösningar till mobilen. Det går utmärkt att bland annat hantera växeln direkt från mobilen, oavsett om du bara glömt sätta din frånvaro eller vill koppla ett samtal till en kollega.

    Kontakta oss

    Vad är en mobil telefonväxel och behövs det verkligen?

    En molnväxel fungerar på samma sätt som en traditionell telefonväxel, med skillnaden att den är helt baserad i molnet. Alla funktioner och tjänster som krävs för att hantera samtal och anslutningar är hostade i molnet,

    Och om du funderar på om du behöver en växel är svaret är med största sannolikhet JA! Som enmansföretag är det proffsigt med ett växelnummer som kopplas fram direkt till din telefon. Ett litet företag kanske behöver kunna lägga samtal på kö och koppla samtal mellan sina kollegor, och ett medelstort eller stort bolag behöver troligtvis flera samtalsgrupper med fallback. Men en hälsning och menyval är en bra start oavsett hur stort ditt bolag är, du lämnar både ett bra första intryck och skapar en positiv kundupplevelse.

    Boka en demo

    Missa aldrig en kund!

    Ibland lägger en inringande på innan deras samtal hunnits besvarats i kön, vilket för dig kan innebära förlorade affärer och missnöjda kunder. Dessa samtal kan ni fånga upp i er växel via samtalsärenden, "missade samtal". De är lättåtkomliga för alla, via alla enheter, både datorn eller din mobilapp. Dina kunder förväntar sig bra service och tillgänglighet - Så du behöver verktyg för att kunna leverera det.

    Statistik för att utvecklas

    Få nöjdare kunder genom att analysera er samtalsstatistik på både företags- och avdelningsnivå. Det går snabbt att hitta förbättringsområden i till exempel svarstider, samtalslängder och missade samtal genom att använda insikter från er växelstatistik vid bland annat bemanning. Är det långa telefonköer på eftermiddagen, samtidigt som ni har väldigt lugnt vid lunchtid? Då kanske du måste bemanna annorlunda för att hålla en jämn och hög servicenivå.

    Boka ett första möte

    HAPPYCAMPERS TELEFONI

    SNABBKONTAKT

    Vill du komma i kontakt med oss? Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snart vi kan.