Kontakta oss eller bli kontaktad

Kontaktinformation

Support/felanmälan service

Tel: 08-528 096 00 (Stockholm)

Tel: 0771-18 88 08 (Övriga Sverige)

Mail: service AT dsolution DOT se

Beställning av förbrukningsmaterial för serviceavtalskunder

Tel: 08-528 096 00 (Stockholm)

Tel: 0771-17 88 08 (Övriga Sverige)

Beställning av kontorsmaterial och övrig förbrukning

Tel: 08-528 096 00

Mail: order AT dsolution DOT se

www.dsolution.kontorsbutik.se

DSolution Group AB

Drivhjulsvägen 26
126 30 Hägersten
Tel: 08-528 096 00
Fax: 08-528 096 01
info AT dsolution DOT se
Hitta oss på Google Maps

Kontaktinformation Östergötland

Beställning av förbrukningsmaterial serviceavtalskunder

Tel: 013-465 34 40

Beställning av förbrukningsmaterial

Tel: 013-465 34 40
forbrukning AT xerox-partner DOT com

Felanmälan service

Tel: 013-465 34 40

DSolution Östergötland AB

Vigfastg. 6
582 78 Linköping
Tel: 013-465 34 40
Fax: 013-31 28 00
Norrköping: 011-400 13 54
info AT xerox-partner DOT com
Hitta oss på Google Maps

Service/Support

Dokumenthantering

Vi är sedan lång tid tillbaka ensamma om att vara en fullt auktoriserad servicegivare till samtliga av Xerox produkter inom copy/print segmentet.

Som ASP (authorized service provider) i regionerna Storstockholm samt Östergötland med omnejd så gör detta oss till en unik Xerox återförsäljare då vi är ensamma om detta och genom att ha full egen kontroll på service/supportleveransen så har vi skapat branschens smidigaste supportlösning med kortast åtgärdstider.

DSolution har en rikstäckande organisation med såväl lokala som centrala resurser. Vi har ett 60-tal stationeringsorter för att täcka hela landet. Dessa resurser täcker ett brett fält av olika kompetenser, från hårdvaruinriktade serviceingenjörer till analytiker på olika typer av lösningar/miljöer.

Vår strävan är att alltid tillmötesgå kundens olika krav i form av servicenivåer och olika lösningar och uppdrag. Vi har ett stort mått av flexibilitet och kompetenta medarbetare för att tillgodose detta.

Hela service- och supportorganisationen är kvalitetssäkrad enligt ISO 9001 sedan maj 1993. Det, tillsammans med väl fungerande processer, utgör en stabil grund för trygghet.

När du tecknar ett fullserviceavtal omfattar det resor, arbetstid, reservdelar, telefonsupport samt tillgång till webbverktygen. Detta innebär en tryggare lösning för dig som kund.

Genom att teckna fullserviceavtal får du som kund en prioritering av servicenivån och en bättre ekonomisk kontroll.

För drivrutiner, senaste nedladdningarna och för att hitta svar på enklare copy/print frågor, se: http://www.support.xerox.com/support/svse.html

IT-support

Vår helpdesktsupport erbjuder dig specialisthjälp på området för vidare felanalys samt avhjälpande av felet där vi idag löser mer än 50% av fallen och därmed ökar tillgängligheten på er utrustning på kortast möjliga tid. Våra erfarna konsulter på fältet ser alltid till att ni får snabb hjälp.

Förutom att ringa eller maila oss gällande supportfrågor finns det även möjlighet att fylla i kontaktformuläret under ”kontakt”.

 

Kaffe & pauslösningar

När du tecknar ett fullserviceavtal omfattar det resor, arbetstid, reservdelar, telefonsupport samt hygienservice. Vi arbetar alltid proaktivt med rengöring och byte av förbrukningsdelar så att tillgängligheten alltid är optimerad. Intervallen på våra servicebesök är behovsanpassade efter kaffemaskinen kunden har valt.

100% smakgaranti

Genom vårt breda specialanpassade sortiment och våra smakexperter som ser till att ständiga smakkontroller utförs, optimerar malningsgraden samt anpassar till rätt kalkhalt så kan vi stolt erbjuda er 100% smakgaranti. Vi kan kaffe och tar på oss fullt åtagande gällande drift/service/smak så att ni ständigt kan njuta av 100% smakgaranterat kaffe.

Fjärrstyrning

Med TeamViewer kan vi inom några sekunder upprätta en förbindelse till önskad PC eller server via internet och fjärrstyra denna precis som om vi satt framför den.

För fjärrsupport:
http://get.teamviewer.com/dsolution